O sporach kredytowych

  • Posted on: 16 March 2017
  • By: admin

Kluczem do naprawy historii kredytowej jest wiedzieć, jak bezpiecznie (i legalnie) można manewrować w ramach przepisów dotyczących ochrony konsumentów. Twoim celem jest pokonanie wierzycieli i agencji inkasa w ich własnej grze i zmusić biura kredytowe, aby Ci w tym pomogły.

Prawo jest po twojej stronie. Nikt nie wygrywa, jeśli prowadzi spirala do bankructwa.

Nie brakuje informacji w internecie na temat strategii kredytowej w ramach naprawy. Założenie sporu w odniesieniu do ratingu kredytowego jest ulubioną opcją. Ale trzeba stąpać ostrożnie. Wiele informacji pływających wokół jest niewiarygodnych, albo jedynie takie z korzyścią dla samego reklamodawcy jakim jest specjalista ds. naprawy kredytu. Jeśli odwiedzisz wystarczająco dużo biur naprawy kredytowej, zaczniesz zauważać, bo będziesz wiedział, że w każdym z nich natkniesz się na te same brednie.

Oto kilka bzdur na dobry początek.

1) Założenie sporów kredytowych prawie zawsze robi więcej szkody niż pożytku. Podobnie jak w przypadku diagnoz medycznych, taka strategia naprawy kredytu może być niebezpieczna. Wystarczy podjąć niewłaściwe ruchy i faktycznie można mocno zaniżyć swoją zdolność kredytową!
Dodatkowo, badacze pracujący dla biur kredytowych nie biorą szablonowych przypadków na poważnie - zwłaszcza szablonowych zagrożeń. Czują, że konsument, który ma czas, aby napisać zaskarżający list prawnie wiążący ma czas na to, by zapewnić w ramach ich roszczeń to, co chcą. Znają ten typ konsumenta i powody, dla których decyduje się ich pozwać.

2) Nie kwestionuje się negatywnych elementów kredytowych w Internecie. Wyślij wszystkie uwagi sporu przez usługi pocztowe z potwierdzeniem odbioru - nie wymagając podpisu. Biura kredytowe zazwyczaj odmawiają przyjmowania listów, które wymagają podpisów. Jeżeli biuro kredytowe nieprawidłowo zweryfikuje spornego przedmiotu musisz zużyć papieru, aby uzyskać coś w rodzaju dźwigni, która zmusi się biura do tego, by zdecydowały się usunąć ten element.

3) Nie należy składać frywolnych aktów sporów. Na przykład, nie należy udawać się do biura kredytowego, jeśli nie ma się konkretnych argumentów przemawiających za ich błędem. To dobry sposób na uzyskanie czerwonego oflagowania i stracenia swojego prawa do sporu. Dodatkowo, taka sztuczka bardzo mało prawdopodobnie pomoże ci osiągnąć cel - że negatywny element z twojej historii kredytowej zostanie usunięty.

4) Dobrą wiadomością jest to, że można prawie zawsze znaleźć faktyczne dane popierające akta sporu, jeśli wiesz, czego szukać. Musisz dowiedzieć się, jak określić to, co kwestionuje rzeczywiście twoją możliwość kredytową i jest w stanie obniżyć zdolność kredytową, lub co gorsza jak może ktoś uzyskać prawo do kwestionowania twojej zdolności kredytowej przez okres do 12 miesięcy!

Dzisiaj na ten temat mówi sporo specjalistów ds. naprawy kredytowych, którzy chcą zakwestionować każdy negatywny element w pliku kredytowej w nadziei, że wszystkie te rzeczy po prostu znikną, ponieważ wierzyciele są zbyt leniwi lub zbyt zajęci, aby odpowiedzieć na wszelkie zapytania.